hulyakkan16 Kızım 9 ay 28 günlük 2 hafta önce kadar hamile olduğumu öğrendim ama kızımı emzirmekten bırakmak istemiyorum aramızda bi bağ yani kendimi kötü hissediyorum eğer doktor emzirmeyi sonlandır derse ne yapacağım yani bana bi çözüm sunun bu durumda olup emziren varmı
biricik9 hulyakkan16 doktor normal de bir problem olmaz diyorlar ama bizim büyükler olmaz diyor iyi değil diyorlar ama yinede siz bilirsiniz
HELELEKADIN hulyakkan16 sağlık sorununuz yoksa doktor böyle birşey demez 6 7.ci aya kadar bebeğinizi emzirebilirsiniz gebeliğin sonuna doğru hormonlardan dolayı muhtemelen sütünüzün tadı değişeceği için bebeğiniz istemez kendi bırakabilir hatta doğumdan sonra iki bebeğinizi de emzirmeye devam edebilirsiniz buna tandem emzirme deniliyor eski insanlar günah falan diyor ama asla öyle birşey yok bunu birinden duyarsanız asla kulak asmayın sağlığınızı tehlikeye atmadığınız sürece emzirebilirsiniz sağlıkla gelsin bebişiniz ❤️
nurzenkin hulyakkan16 doktoruna danışıp tandem yapabilirsin.Bi bloger tiktoker var İlayda genç bakabilirsin hamileyken diğer kızını emzirdi ve ikinci çocuğu olunca diğer kız büyüdüğü için bıraktırdı