fffftmmmmm 6 aylık olacak artık bebişim ama yüz üstü uyuyor düzeltiyorum gene yüz üstü dönüyor korkuyorum Allah korusun bişey olacak diye böyle bişey yaşayan varmı?
hayrunn fffftmmmmm bende yüzüstü uyusun diye her yolu denedim tosba gibi kafasını asla yatağa koymuyor öylece bekliyor :) gazını gelan rahat çıkarıyor o zaman bebek
Canogul_ simseklivekalpli 2 aylıktan beri oğlum yüz üstü uyur öyle uyumayı seviyor 3.5 yaşında hala öyle uyuyor 6 aylık olmuş artık kafasını dik tutup sağa sola dönüyordur korkacak bişey yok bence ben 2-3 aylıkken sürekli kontrol ediyordum uyanıp büyüdükçe bıraktım
eddm fffftmmmmm ilk zamanlar öyle oluyor bende çok bekledim başında bir şey olur mu eder mi diye , baktım olmuyor saldım gitti nasıl isterse öyle uyuyor.
simseklivekalpli Canogul_ benim üç çocuğum da yüz üstü yattı şimdi tabi bıraktılar ama bebekken en rahat ettikleri pozisyon yüz üstüydü