yigitalpanne Hanımlar merhaba 4.ay dan beri bebeğim sürekli diş sorunu var 9.aya gireceğiz hala dişi yok bu kadar gecikmesi normal mi çok huysuz iştah yok yani çıkması için birseyler mümkün mü doktora sordugumda 13.aya kadar normal bulduklarını söylüyorlar