Bebeknaz ay zor iş Allah yardımcın olsun. Ben 23 aylıkken kestim bağımliydi azaltarak gittim önce gece beslenmeperini kestim gece uyansa da vermedim su teklif ettim kitap ikuduk falan gece boyu oturduk 1 hafta sonra bitti uyanmalari. Sonra gündüzü azalttım, meme dışında hiçbir şeyi kabul etmiyordu sadece dışarı parka gidince unutuyodu gunlerimiz parkta geçti. Sonradan züber barları atıştırmalıklar o kabul etmeye başladı. En son 2 uyurken kaldı onları aylarca kesemedim. Sürekli anlattım anlattım bir gün son kez emmiş sonra istemedi. 3 gün sonra aklına geldi beni giyinirken gorunce. Ben de süt yok acımış falan dedim ağladı sarıldık sustu. O zamandan beri yaklaşık 1 aydır emmiyor