Gnll12 Selam kızlar, kızım 2.5 yaşında eve gelen akranların peşinden ağlıyor gitme diye hatta kaynanamın peşinden bile ağlıyor sürekli böyle bir durum yaşayan var mı? Sürekli oyun oynuyoruz ama yine aynı