alpannesi720_ Oğlum 4 ay 4 günlük 4 günden beri kanda enfeksiyon nedeniyle hastanede yatıyoruz ateşi ağzına vurmuş dilinde yara çıkmış birde dudağında uçuk var emmek istiyor ama canı acıdıgı için ememiyor bende 4 gündür doğru düzgün dinlenip uyuyamadım 2 gündür sağım yapıyorum ama bu gün sütüm kök gelmez oldu yardım edin nasıl sütümü geri getireceğim birde şimdi buna üzülüyorum 😔😔
gebesdogurdu alpannesi720_ çok geçmiş olsun. Tahin,dereotu, çiğ kuruyemiş ve bol su tüketin. Sağım makinesine gemıyo dıye bıttıgını dusunmeyın bebekler daha güçlü çeker. Stres yapma dicem ama zor bir süreç. Umarım en kısa sürede iyileşir 🙏🏻
selimtahamom alpannesi720_ çok geçmiş olsun, bol su tüketin, yulaflı bisküviler yada petibör sütü arttırıyor birde alabilirseniz bestlak damla alın inşallah faydası olur, arkadaşında dediği gibi olan süt pompaya gelmeyebiliyor
maviev35 alpannesi720_ stres yapmamaya çalışın bol su tüketin, dut çayı ve kayısı suyu sütü arttırıyor bir deneyin.
alpannesi720_ gebesdogurdu Ağzında yara olduğu için ememiyor canım 😔 memeyi elimle sıktığımda süt var ama makinada gelmiyor hiç
selimtahamom alpannesi720_ sağım yapıp beslenmenize dikkat edin hastalığı atlatınca normale döner inşallah
Hry-ayhn26 Göğüs ucunuza uygun makine ile deneyin makinenin uç kısmı tam oturmadı zaman da sağım yapmıyor
Ezgi0808 Sağma makinenizi önce 10 dk masaj modunda çalıştırın, sütler memeye insin sonr 15 dk sağın. Eczaneden solgar b12 hap alın çokfaydasını göreceksiniz. Düzenli sağım, uyku dinlenme ve beslenme ile sütleriniz geri gelir merak etmeyin