Kızlar ya kızım 6 Ay 25 günlük. Bir süredir kızımı akşam 8 9 arası sütünü veriyorum altını değiştiriyorum uyutuyorum bir süre sonra ağlayarak uyanıyor geri uyumuyor. Yanıma alıyorum bir süre oyalıyorum sonra tekrar uyku rutinini yapıyorum bu sefer derin uykuya geçiyor. Gece 1 kere uyku beslemesi yapıyorum sabaha kadar uyuyor. Sabah dediğime bakmayın 11 12 ye kadar uyuyor. Gün içindeki uyku rutini de haliyle bozuluyor. Şimdi bu kadar uyuması normal mi değil mi bilmiyorum. Sizler kaçta uyutuyorsunuz bebişleri? Erken uyuması için ne yapmam gerekiyor?