Merhaba arkadaşlar oğlum 2,5 yaşında, kronik kabızlığımızdan dolayı kakasını yaparken söylemeye başlamıştı, ağustos ayından bu yana kadar da bezi bıraktık, ilk bir kaç gün gündüzleri çişini tutamadı ama ben sık sık kendim takipledim hala da öyle. Eylül başında tatile gittik orda biraz bocaladı geri geldiğimizde yine aynı şekilde Tv karşısında tutamadı ama onuda atlattık şimdi. Gece ıslatması hiç yok başladığımızdan bu yana ama gündüzleri benim takibimle yapıyor hatta bazen kaçırıyor sonra söylüyor haliyle çamaşır ıslanmış oluyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ne yapayım tekrar beze mi döneyim yoksa bu şekilde mi öğrenecek git gide. Yardımınıza ihtiyacım var. Travma olmasından korkuyorum haliyle erken mi başladım diye.