Bebeğim 6 aylık ve son 1 haftadır gece neredeyse saat başı ağlayarak uyanıyor. Kucağıma alınca hemen sakinleşip uyuyor ama beşiğe koyar koymaz tekrar uyanıyor. Gündüz de sık sık elini ağzına götürüyor ve kulağını çekiyor.
Diş çıkarma süreci olabilir diye düşünüyorum ama bilmediğim için emin değilim.Siz bu dönemde neler yaşadınız?Ne işe yaradı, ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler 💛