Güzel anneler oğlum 4 ay 9 günlük başından beri mukuslu kaka yapıyor gecen ay itibariyle kakasında kan görmeye başladım nasıl desem 1 ay içinde 5 kez filan her ay düzenli kontrole gidiyoruz ancak bi çare bulamadık doktor bu ay kontrolumüzde diyet yapmamı söyledi alerji için sıkı diyet yapıyorum en ufak bi kaçamak dahi yapmıyorum ama gel gelelim bugün yine kan vardı kakasında diyeceğim şu ki diyet yapıp da şikayetleri devam eden anneler var mı ya da bu kam alerjiyle alakalı olmayabilir mi tabiki bu soruları doktorumuza yönelticem ancak belki burda bu durumun aynısını yaşamış anneler vardır bide onlardan duymak isterim