Merhaba hanımlar,
Oğlum 2 yaşında. Bir süredir gece uyutmakta zorlanıyorum. Uyumak istemiyorum, uykum yok diyor, yatmaya gidiyoruz kalkıyor içeri gitcem deyip salona gidiyor. Uyuması 22.30-23.00 ü buluyor. Sabah 8.00-8.30 aradı kalkar genelde. Öğlen 1-2 saat uyur. 23.00 den sonrada pertim çıkıyor. Bulaşık, çamaşır, yemek mi bakayım, dinleneyim mi? Sabah işe gidiyorum. Kendime hiç vakit kalmıyor. Sizde durumlar nasıl?