nutellaa_ Çok geçmiş olsun. Ben de reflü yaşadığımda aynısı olmuştu. 1 ay boyunca sadece sıvı şeyler yiyerek beslenmiştim. Katı şeyler yiyemiyordum çünkü aynı sizin gibi boğazımda kalıyor gibi bir his oluyordu. 52 kilodan 48’e kadar düşmüştüm. Ben kendi kendimi telkin ederek düzeldim. Bunun sadece bir his olduğunu, aslında bir sıkıntı yaşamayacağımı kendime söyledim sürekli. Sonra ufak ufak lokmalarla yemeye başladım. Bir süre sonra düzelmeye başladım. Kendi kendinize bir sonuç alamazsanız profesyonel bir destek almayı deneyebilirsiniz bence.