Ben 3 yıl önce oldum herkesin acı eşiği farklı ama ben gram zorlanmadım sadece bir hafta ağızdan nefes almak sıkıyo Konya’da yaptırdım doktorum şu an İstanbul bağcılarda EAH de çalışıyor kendisinden çok memnun kaldım kullandığı teknikler sayesinde sıfıra yakın morluk ve şişlik yaşadım