4 ayın sonunda şükürler olsun alıştı.. Bu kadar zor geçeceğini tahmin etmiyordum ufak tefek kazalarımız hala oluyor ama hiç dert etmiyorum kakasını altına bırakıyordu çünkü ve ben son 4 aydır bok temizlemekten artık yılmıştım neyseki geldi geçti . Ve kendiliğinden bir anda düzelmeye başladı dert eden anneler varsa dert etmeyin geçiyor diye yazmak için geldim😊 şükür ki oğlum 29 aylıkken başladığımız tuvalet alışkanlığı sürecini 33 aylıkken tamamlamış oldu 😀😀😀