Benim kızım tam 24 aylık . 9 da kalkıyor. 10.30 da kıymalı yumurta, salatalık, bir de meyve yiyor öğlen 2 de uyuyor. Uyumadan önce muz yiyo . 2 den 4.30 a kadar uyuyor. 5 de o gün ne yemek yaptıysam az ondan yiyo. ( Bir kase çorba ya da Bir kase yemek ikisini bir yemiyor. Birinden biri) bir de babası geldiginde babasının bahanesine akşam 8 gibi az atıştırtirirsa atistitirir. Yoksa o da yok. Ama kilosu gayet iyi . 24 aylık 14 kg. 91 cm. Yani bizim programdan pay bicecek olursan senin çocuğun gayet iyi besleniyor ve asla aç kalmıyor buna emin olabilirsin. Kaldı ki çocuğu aç bırakmadığın müddetçe iştahlı yemiyorlar. Yemekten bıkıp oynuyorlar anca.