Herkese merhabalar, 2.5 yaşında oğlum 1 yasından beri ayakta sallanarak uyuyor. Önceden çok kısa sürede uykuya dalardı. Ama artık dakikalarca sallıyorum uyuması çok uzun sürüyor 50 dkdır sallıyorum bıktım usandım ya bütün pilim bitiyor uyuyacak diye. Kendi kendine uyumaya nasıl alıştırabilirim yardımcı olabilecek biri var mı