zwoca Merhaba bugün tam 2 ay 21 günlük bebeğim. Salyası çok arttı. Eli sürekli ağzında ve durup durup ağlıyor. 7den beri ayakta normalde 8de gece uykusuna geçer uyutamıyorum. Diş çıkarıyor olabilir mi?
zwoca deryadeniz06 dün doktora gittik ve gerçekten diş çıkarıyormuş 🥹 hem de çok gario bir şekilde üst köpek dişi. Boy olarak önden gittiği için diş de önden gidebiliyormuş şok oldu doktor da 😅
deryadeniz06 zwoca ay maşallah insan sasirir tabi bende bakiyorum sag ustte bir tomurcuk var beyaz ama emin olamiyor doktora sormak gerek
zwoca deryadeniz06 hemen patlamayabilir dedi dr siz de bi gösterin isterseniz. Umarım kolayca atlatırız süreci 😊