Kızlar allah aşkına biz mi bôyleyiz bitek ya ikizlerim 2 buçuk yasndalar allah saglkli uzun omurler versin ama esimle ikimiz mahvolduk su 2 yastan sonrasi okadar zorluyorki anlatamam ya bakın oldum olası uykuyu hic sevmediler hep kavga kıyamet uyurlar bnde duzenleri olsun diye ayni saatlerde uykuya gecirmeye calsrm ama uyuyana kadar kendimden gecerm artk neyse yemek yemiyolar bu ara huc boyle yapmazlardi ogle yemegni cogunlukla es geciyolar yediremiyorum herseyi reddediyorlar cok sinirlerm bozuk artk yemedikelrnde deliriyorum sinirden ac kalmalrna gonlum razı gelmiyor gun icindede surekli kavga ediyolar bakın koktuga otursam hemen biri sırtma bir kucagma gelir oturamyorum bile rahatca cok daralyorum artk uzansam zaten kosa kosa yanma tepeme geliyolar tabi sirekli bi inat haller tutturmalar kıskanmalar biri acayip yaramaz digeri acayip huysuz yaramazlk yapmaz ama hic susmaz digeride sesi cıkmaz ama herseyi yapar bakın yaramazlga kabulum kendine zarar olmadgi surece ama surekli aglamayi kafam göturmuyo artk hersey mi sorun olur ya yeme icme oynama dısarda bil sıkılp baslyolar aglamaya kimsenin evine gidemiyorum kimseyi cagıranyorum bi ailemizle görüsüyoruz arkadaslar bakın sakın benm cocugum ikiz degil ama bilmem kac cocuga bedel asla demeyin oyle bise yok yaramazda olsa huysuzda olsa tek sonucta iki taneyle okadar farkı varki yani biz ikiz anneleri direk cennete gitmeliyiz bence insan üstü seyler yapyoruz.herkesin kaldırabilecegi seyler degil cocuklar sürekli huy degistiriyor resmen baska bi cocuk gibi oldular hic bukadar degillerdi istah sıfır anlasma yok gecinme yok surekli kavga bu iki yastan sonrası mahvetti bizi dislerimi sıkmaktan agrımayan dislerim agryo artk cok zor gercekten beynim uyusuyo aksam olunca uyusalarda dinlensem diye bekliyorum