Gerçekten bunu ağlayarak yazıyorum yani çocugum kreşe başladı 3.5 yaş yarım gün verdik ama 2 haftada 1 hasta delriicem artık gerçekten cörekotu yağı bal veriyorum İmunol kullanıyorum bagısıklık desteklesin diye bal limon soğan sarımsak yapıyorum yani herşeyi ama yok daha 2 hafta önce balgam öksürük kulak sıvısı oldu antibiyotik kullandık 10 gün bile olmadı yine ateş yani ben artık napcağımı şaştım okuldan alasım var gerçekten deneyimli anneler ilk sene böyle kabusmu