yagmurata24 lego duplo çok iyi oluyor onlardan var mi, yap boz, bul tak bunlar bizim favoriler. Şimdi yeni yeni cırtlı kitapları gösteriyorum oda güzel oyaliyor. Kardeşim manyetik bloklardan almış ama suan kendisi yapmıyor biz yapıyoruz o bozuyor genelde 😂 he bide üst üste dizilen kutularda güzel diziyor deviriyor sonra onlar iç içe koyup tekrar çıkartmaya çalışıyor oyalanıyor yani. Benim ki suan 19. Ayinda bu saydıklarım bizde 1 yasindan beri var şimdi tam akli ererek yapıyor