Yanlış okumadınız ağustos ayında başlamıştık,ilk baharda da denedik 12 15 gün baktım olmuyor geri beze döndük 3 ay sonra tekrar başladık yani 4 ay önce ama yok olmuyor şarıl şarıl yapıyor altına ne yaptıysam olmıyor, ve bundan rahatsız da olmıyor ne yapacağımı şaşırdım artık makina durmuyor o kadar diyeyim