Baya ağır geçiriyorlar sürekli karnım ağrıyor diyor ikiside . Öksürük çok fazla . Ateş 40 görüyor. Ama her zman değil 3 4 günde bi çıkıyor surupla hemen düşüyor tekrar etmiyor . Nasil geçer artık yoruldum valla kaç defa doktora götürdüm. Acil çocuk doktoru aile doktoru tekrar acil. Çocukların genel durumu iyi göründüğü için hicbirsey vermiyorlar. 15 gün önce aferin verdi devam edin kullanmaya dedi calpol dolven yeterli dedi . Neler yapabilirim