Merhaba
Bebeğim yaşına girecek aşırı meme bağımlısı .ek gıdayı zor bela yiyor mama kabul etmiyor .
Ben sürekli meme vermekten çok yıprandım
Kesersem memeden sağlığı konusunda bir sıkıntı olur mu
Nasıl kesmem lazım
Deneyimleri olan anneler bana yardımcı olabilirlermi