Selam anneler ✨️ 23 Ekimde özel bir hastanede kızımı doğurdum çok şükür 🙏 Şimdi kontrollerini özelde yapmak istemiyorum çünkü hem gereksiz paralar istiyorlar (bence) hem de kontrolde devlet hastanesinde yapılanın aynısını yapıyorlar. O yüzden dörtçelik çocuk hastanesinde önerebileceğiniz , tüm kontrollerini yaptırabileceğim güvenilir ilgili bir çocuk doktoru önerebilir misiniz rica etsem?