elmaliturta Biz Mayıs ayının başında gitmiştik tam gezilecek hava çünkü Kapadokya soğuk oluyor ara ara yağmur yağıyordu ama ne sıcak ne soğuktu.ki biliyorsunuz orda hep kapalı yerlerde yer altı şehirlerine giriyorsunuz onu da göz önünne alın derim.Balon yok tabi o aylarda aklınızda varsa eğer.sadece Ihlara Vadisine gidemedik çok kötü rüzgar vardı orda. gezilecek gibi değildi,orası açık alan çünkü.1gunde kaldık ertesi gün güneş biraz çıkmıştı