Minigim38 incim12 Uğur marka sandıklı 10 sene kadar annem kullandı şimdide ben kullanıyorum 2 sene oldu
yigitalpanne incim12 buzdolabı tipi almanı öneririm buz tutmayan model al ben 101 den almıştım memnunum ama tek sorunu üst katı buz tutuyor