Merhaba güzel annelerim, kızım 17 aylık 1 ay öncesine kadar her dediğimizi demeye çalışıyordu ve kendi kendine daha çok konuşurdu ama son zamanlarda ağzından zorla bir kaç bir şeyler duyabiliyoruz bu aylarda böyle bi durum yaşayan annelerim var mı acaba ? Anne, baba, dede, abla, abi, gel, git, attı, bitti, güle güle, aç, vb. şeyler diyor aklıma gelen bunlar yani dediği şeylerden, şuan ise çok konuşmuyor anlamsız şeyler diyor hep blaaa blaa falan diye, kitapları çok seviyordu beraber okur etkinlikler yapardık ama artık sıkılmış gibi sanki kitaplardan ya da yenilerini mi almam lazım, konuşması birden azalınca çok üzülmeye başladım 😔