Kızlar Aralık’ta doğumum var Allah nasip ederse annem yanımda kalacak kızım da babası ile kalacak ilk defa benden ayrı kalacak sizin yanınızda kim kaldı çocuğunuza kim baktı ve nasıl tepki verdi şimdiden bunun stresine girdim gerçekten aklıma geldikçe üzülüyorum 🥹