4.5 yasındaki oğlum 2-3 senedir yiyor sürekli yeme etme bak ellerın kötü olur diyorum kımse seni beğenmez hatta bazen o kadar cok yiyorkı tırnak kenarlarındaki etler kalkıyor ufak ufak sızlıyor anne acıyor dıyor anlatıyorum ama ne fayda hala yıyor acı oje sürdüm dişiyle elleriyle cıkartıp devam etti yemeye ne yapacagımı şaşırdım bendee