İyi akşamlar hanımlar. Kızım 19 aylık artık emzirmeyi bırakmak istiyorum. Ama gece sabaha doğru çok acıktığını düşünüyorum meme diye çıldırıyor. Uyanınca da çok acıkmış şekilde yemek yiyor.
Gece uyanınca meme yerine ne veriyorsunuz, saat kaçta veriyorsunuz? Kızım biberon kabul etmiyor, mama da bu zamana kadar hiç içmedi. Gece saat kaçta ne ile besliyorsunuz? Erken saatte uyuduğu için sabah 6 olmadan uyanıyor maalesef belki bi şey yedirir içirirsem uykuya devam eder.