2.5 aylık bebeğim var. Emziriyorum. Ancak yatakta, kanepede rahat etmemeye başladık bir süredir. Emzirme koltuğu/sallanan koltuk kullanıp memnun kalan var mı acaba? Almaya değer mi? Bir de önerdiğiniz model, marka varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim.