Gezginprenses Mirayy00 bi bilgim yok . Memlekete gittiğimizde bir hoca okuyor dediler . Salı ve cuma öğleden önce okunması lazımmış. iki gün de götürdük okudu çok şükür geçti diyebilirim.
[silindi] Berat_elif egzamaya nemlendirme çok önemli ama egzamanin yada kizarikligin gıda alerjisi den olma ihtimali de var
Mammakup Cemre12 ay inşallah hemen geçer. 🙏🏻 Çok zormuş bu şeyler 😢 sürekli nemlendirmek gerekiyor ama benim bebeğim her zaman nemlendirirken üstünü giydirip çıkarırken ağlıyor
Cemre12 Mammakup amin biz de öyleyiz malesef inşallah tez vakitte geçer emzirirken diyet yapmak çok zor anne için de sıkıntı
Mammakup Minikkoala https://www.instagram.com/p/B34nTIDjBR2/?igshid=h1je38w293e7 bende bu gönderi sayesinde öğrenmiştim 😌 alayım bende inşallah iyi gelir
Minikkoala Mammakup gerçekten benim oğlumun yüzü çok kötüydü boynu kulakları bu krem sayesinde şuan tertemiiz almalısın inşallah işine yarar canım bebişine iyi gelir 😇
Mammakup Cemre12 inşallah hemen düzelir. 1 yaşına doğru geçiyor diyorlar inşallah o kadar bile sürmez. Dualarım sizinle çok geçmiş olsun
Smart Berat_elif klasik yağlı Arko krem ile geçti neler neler denemedim meğerse çözüm çok basitmiş 2 günde iyileşmeye başladı
Smart Berat_elif kabarıklığı sertliği 1 günde büyük oranda azaldı ilerleyen günlerde tamamen geçti. Bi ton para verdim kremlere bi arkadaşın tavsiyesiyle Arko aldık ve bitti☺️
Berat_elif Simirna ondan supheleniyorum cunku bir anda oldu . Ama ne yapmis olabilir ki alerji eden ne olabilir .