Berat_elif Bebegi egzama olan anneler nasıl cozumler buldunuz . Nasil rahatlattiniz minnoslari internette banyo suyuna badem yagi koyabilirsiniz falan diyo hametan verdi doktorumuz . Siz neler kullaniyorsunjz.
Gezginprenses Berat_elif çok çektik sonunda rahatladık. Kızımın yanağında vardı. Yavrum gece sabaha kadar kaşırdı, kanatırdı. Her şeyi denedik olmadı . En son duası varmış dediler okuttuk çok şükür 🤲🏻
Ruh123 Berat_elif Dün alerji doktoruna götürdüm. Bana günde iki defa vaxelinle nemlendir. Banyo yaptırdığın gün ise üç defa vazelinle nemlendir dedi nugün başlicam
Mammakup Minikbal bende kullanıyorum bende tavsiye ederim. Öncesinde 10 çeşit krem deneyip çareyi bunda bulduk. Tam geçmiyor tabiki ama yatıştırıyor
Berat_elif Ruh123 bebe yagi kullaniyorum ben nemlendirmek icin Ma doktor hametanla nemlendir dedi. Dun basladim insallah ilerlemeden gecer 🙏
Cemre12 Ruh123 nelere alerjiniz var alerjen olan besini tüketmemek gerekiyor benim oğlumda da çıktı alerjeni kesince rahatlıyor
Ilbilge Hazal89 ya bende kullanıyorum her gün yıkıyorum ama yüzünde hiç fayda etmedi oğlumun :/ o şampuanlar hiç köpürmüyor insan yıkadığınıda anlayamıyor. Yüzünü direk şampuanla yıkıyor musunuz?
Cemre12 Mammakup benimde oğluma egzama dediler alerjik oluyormuş bebeklerde bi sürü şeyin diyetine girdik alerji testi yapıldı mi sizlere
tgbmhr bioderma atoderm intensive baume tavsiye ederim günde 4 kere nemlendirilmesi hergun banyo haftanın 3 günü sampuanlı gerisi sampuansız banyo yapılması banyo süresinin 10 dk geçmemesi gerekiyor
Hazal89 Ilbilge çok az köpürüyor krem gibi ilk önce normal mustela şampuan yapıyorum sonra atopik olan bu marka iyi gelmemiş olabilir size başka marka denemende fayda var
Ilbilge [url=https://hizliresim.com/XMASAQ][img]https://i.hizliresim.com/XMASAQ.jpg[/img][/url] bu şekilde minnoşumun tüm yüzü çok üzülüyorum ve kafasında da var :(
Minikkoala Ilbilge benim oğlumda aynıydıı herkes işlik gelişim sivilcesi birşeyler söylediler doktor atopik dermatit dedi eczacımızın önerdiği kremle iyileştik diyebilirim kalmadı birşey