Selam kızlar çocuğum e r hrfini çıkaramıyor sene 1.sınıfa başlayacak caba terapiye götürsem mi yoksa beklesem mi kararsızım arkadaşlarından dolayı zorbalansın istemiyorum bu durumu yaşayan var mı tedavisi yaklaşık ne kadar sürüyor yada evde çözüm bulan var mu ?