zeynephd Benim gibi aynı duyguyu yaşayan var mı acaba? Çocuktan önce kendimize çok güzel vakit ayırırdık çok şey yapardık. Bebeğim 5 aylık hem sevgimiz ilgimiz bebek üzerine arttı hem de onunla uğraşıp uyutması vs derken ki zaten çok zor bir bebek hep ağlayan huysuz uyumayan gerçekten çok yoruluyoruz. Ve artık kendimize vakit ayıramıyoruz konusamiyoruz bile. Böyle olan var mı neler yapıyorsunuz
goktugumom zeynephd bizde aynı canım 9 aylık bizim bebişte canı sağ olsun hiç fırsat vermiyor bugün pazar ya şim evde mesela hiç evde değil gibi birşey anlamıyorum komple bebişle ilgileniyoruz zaten vakit kalmıyor birbirimize
birhanim25 zeynephd bizimde öyle maalesef, çok vakit ayıramıyoruz birbirimize 🥲 Çocuklar belli bir yaşa gelene kadar böyle devam edecek sanırım. Allah afiyet, huzur versin hepimize 🤍
[silindi] zeynephd İlk aylar öyle olabiliyor, uyku düzeni oturdukça fırsat yaratmaya başlayabilirdiniz yeniden. Gayet normal şuanda bunu yaşamanız. İlk bir sene diş, atak, düzensiz uyku epey zorluyor.
zeynephd goktugumom Evet biz de öyle. Bundan peki eşiniz rahatsız mı yani o da dile getiriyor mu yoksa bu duyguyu sadece bizler mi yaşıyoruz
zeynephd birhanim25 Amin evet öyle oluyor gerçekten ben de aramıza soğukluk girecek diye korkuyorum açıkçası. Çünkü önceki iletişimimiz hiç yok
twinmom5450 zeynephd bizde aynıyız ikiz 2.5 aylık bebeklerimiz var doğumdan önceki birbirimizi aşırı özlüyorum ama geçecek diye dşiünüyorum illaki ama zor bi dönem
zeynephd Benim anlamadığım sadece bizler mi böyle hissediyoruz uzuluyoruz eşlerimiz bu durumdan muzdarip mi acaba
seyma4748 zeynephd özlemeyen var mı demek istedin galiba 😅 3 yaşına gircek kızım sanki evin içinde birbirimize hasret yaşıyoruz
firsttimemom zeynephd Size bunun daha kötüsünü söyleyeyim; daha birlikte vakit geçirmeye, eğlenip gezip birbirinizi tanımaya bile fırsat bulamadan çocuğunuzun olması ve çocukla da bu saydıklarımın hiçbirini hala yaşayamıyor olmanız 🙂
Aselduru88 zeynephd daha zorunu söyliyim mi 2.cocıktan sonra koca özleme🤣 özlemiyorum ama ben özleme duygularım köreldi okula giden 5 yaş cocuk ve kolikliği yeni yeni azalan 6 aylık bebe 😂
zeynephd san1 Biliyorum ama bebeğim zor uyuyan bir bebek genelde yerine koydugumuzda uyanır o yüzden ya ayakta ya kucakta yatıyor ya da aman sessiz olalım uyandı mı kalktı mı derken yine hep bebek odaklı oluyor
lagerthaa zeynephd bugün şehir dışına gittik bebek eşim ve ben yine eğlendik güzel geçti ama eskiden…. Full birbirimiz odaklıydık deli gibi eğleniyorduk yolda dönerken hep buruk bir şekilde bunu düşündüm
zeynephd lagerthaa Tabiki Aile olmak çok güzel evet ama o baş başa olmanın verdiği duygu azalıyor doğal olarak
Birprensannesii__ zeynephd Ben en çok el ele tutuşup gezmeyi özledim 🥲 O devir kapandı artık bebek arabası sürüyoruz🤣