Oğlumda içe basma ve parmak ucu yürüme var 1 senede dahada arttı . Ortopediye götürdüm fizik tedavi için evde uygulayabileceğimiz bir kaç hareket önerdi düzenli olmasada aklıma geldikçe uyguluyorum ama fayda etmiyor. Doğduğundan beri vicco giydiriyordum düz ayakkabı giymedi bile doğru düzgün. Bugün kidifis mağazasına uğradık oğlumu çıplak ayakla yürüttü içe basma ve düz taban dedi pcde birşeylere baktı kışın sadece giyeceği bota 10 bin fiyat verdi. Maddi durumumuzda iyi değil ve bu ayak seneye büyüyecek Napıcam bilmiyorum salı günü bidaha ortopediye randevu aldık