eylul0608 geçmiş olsun. Bezlerden oldu sanırım çok üzüldüm sinir bozucu bir durum kaşınıyor mudur acaba kuzum benim ya. Altı bezsiz örtü sererek uyutsan bazen öğlen uykularını. Birde pudra önerilmiyor ama nişastayı pudra gibi kullanıyorlar sürekli nemli kalmasını önlemeye çalışabilirsin çünkü nemi seviyor mantarlar.