Kızlar 4 ay olacak doğum yapalı. Emziriyorum doğum yapalı tam anlamıyls adet olmadım çoğu kişi burda normal olduğunu söyledi. İki kere ufak lekelenme yaşadım. Bazende adet olacakmışım gibi ağrı oluyo bunlar normal midir bı dönemdd adet olmayıp ağrısı olan oldu mu? Korkuyorum ni yandan da korunuyorum prezervatifle. Yarınngidio test alıp hapa başlayacsğım inşallah.