Goktugkalptugce İlk defa mama kullanıyoruz kızım 53 günlük bi ara sma kullandık fakat o an bulamayınca bebelac aldık ama balık gibi kokuyo sizde de yaşayan oldu mu normal mi yoksa çöpe mi atayım
evremoz Goktugkalptugce omega 3 takviyesi olduğu için balık kokuyor. Sma da balık kokar. Sadece aptamil ve sma kullandım ikisi de balık kokuyordu
Melike-emirasaf Goktugkalptugce “evet mamaların hepsinde genel bi koku var içindekilerden dolayı balık yağı olanlar daha ağır kokuyor bide golden goat aşırı keçi sütü kokuyor 😂
evremoz Goktugkalptugce balık sevmeyen biri olarak bence hepsi yoğun ve direkt koklayıncs bi öghhh geliyor
Goktugkalptugce Melike-emirasaf takviye olarak kullanıyorum ama keseyim o zaman memeye devam daha fazla balık koklamayalım😂
Melike-emirasaf Goktugkalptugce kendi sütünüzle bebişiniz doyuyorsa vermenize gerek yok siz daha iyi bilirsiniz tabi
Goktugkalptugce Melike-emirasaf bazen olmuyo zor bi dönemden geçiyoruz ve taşınma sürecindeyiz o yüzden kullanıyorum mamayı
Melike-emirasaf Goktugkalptugce kokusu normal omega ve balık yağı olduğu icin kokuyor bebeğiniz severek içiyorsa verebilirsiniz golden goat var oda ahır gibi kokuyo 😂
Goktugkalptugce Melike-emirasaf her türlü kokacak yani neyse sağlık olsun balık kokulu da severiz bebeğimizi 😁
rbesvndk Bize Bebelac Gold yaramadı yarayaniniz varsa aranızda bir kutu var bir paket açılmış bir paket hiç açılmamış yolluyabilirim