Çok fena soğuk algınlıgı geçiriyorum doktora gittim parol verdi sadece hem emziriyorum Hemde gün içinde mama veriyorum kızım 3 aylık olcak kaç gündür düzelemedim neler yiyip içtim yinede banamısın demiyor kızımı emzirmeye korkuyorum sizce napsam geçer kızıma geçmesinden korkuyorum