Selâm kızlar,maddi anlamda sıkıntılarımız var eşim abisiyle birlikte uzun yıllardır pide dükkanı işletiyorlar ara ara bu yıllar içerisinde farklı işlerde yaptı eşim, şimdi diyoruz ki eşimle yan tarafında boş dükkan var bizde açalım ama biraz çekiniyoruz, bazıları yıllardır ekmeğini yiyorsun diyo bazıları herkes nasibini yer diyo,peki siz ne diyorsunuz😏