mity Benim de bebeğim baya zor ve sinirli bi bebekti, çok ağlıyordu, gündüzleri neredeyse hiç uyumazdı, geceleri de geç uyurdu. Bikeresinde okudum ki, bebekleri babaları uyutmalı, onların stres seviyesi anneden az olduğu için bebekler babalarıyla daha kolay uykuya geçiyor. Annenin stresini hiss etdikleri için uyuyamıyolarmış. Ben de gece uyutması için babasına verdim, babası da biraz kucağında sallayıp hemen yatağına bırakıyordu. Böylelikle yatağınde kendi başına uyumağı öğrendi. 2,5 ayından itibaren kendi uyuyor. Bazen çok huysuz olduğunda kucakta uyuturum.