Kızlar ben daha öncede post açmıştım danışabileceğim kimsem yok o yüzden tekrar açıyorum. Ben oğlumda otizmden şüphelenerek pediatriye götürdüm doktor ünlü bir doktor (Almanyadayım) bir çocuk üniversitesininde başhekimi neyse bana kesinlikle otizm değil ekran maruziyeti uyaran eksikliği dedi ve terapi yazdı. Bende terapiye götürüyorum. Fakat içim hiç rahat değil, şüphelerim devam ediyor doktor bunu yarım saat sürmeyecek bir gözlemle nasıl anladı anlayamadım çok mu profesyonel ? Hangi bölüme götürmeliyim bana bir akıl verir misiniz? Yada daha önce ekran maruziyeti olan çocuğunuz düzeldi mi ? Ben mi evham yapıyorum yoksa 2 yaşa normal hareketler mi bunlar ekrana da maruz kaldı gerçekten (benim hatam)
Tam 2 yaş oğlum
-İsmine asla bakmıyor
-Komut çok nadir alıyor
-göz teması kısıtlı idi (ekranı kestim yavaştan düzeldi)
-işaret parmağını çok nadir kullanıyor çok nadir
Yapabildikleri
-Taklit yapar
-söylediğimiz herşeyi tekrarlar
-sosyal gülümsemesi var öyle insanlardan çekinmez korkmaz yemesi normal tiksinme takıntı yok fakat kol çırpma var arada