bilgeadakus Ben de her ay düzenli saç boyarım, hamileliktede, emzirmede de boyadım. Benim doktorum sorun olmaz demişti, sadece amonyaksız boya kullanmam gerektiğini söyledi. Hamilelikte ilk 3 ay Natura Balance kullandım, onun kimyasal içeriği azdı. Sonrasında Garnier.