bsrt benim oğlumun ensesinde de böyle leke vardı doğduğunda. Hemanjiom adı veriliyor. Ensede kızarıklık ve iki kaşın arasında kızarıklık olabiliyor bebeklerde. Büyüdükçe azalıyor ve geçiyor şuan 8.5 aylık baya silindi sizinki öyle bir leke gibi görünüyor aslında doğduğunda falan farketmemiş miydiniz?