ZeynepEceninAnnesii Kızlar selam, 3 gündür çok kötü kabız halindeyim. Doğumdan sonra bagırsak ameliyatı oldum kabız olmamam lazım 😔 ne yiyip içsem düzelir? Kabızlık yüzünden basur da oldum artık tuvalete gidince kanamalı oluyorum. Bi çözümü olan yazsın nolur.
Efy Osmolok şurup var bebeğim için kullanmıştım işe yaradı yetişkinlerde kullanıyor düzene sokması için deneyebilirsiniz
Zeynept Duphalac iyi ilaç olarak. Sabahları aç karnına 1 kaşık zeytinyağı içe bilirsin. Çok kuru yiyecekler yeme,su iç ve balkabağı en iyisi her öğünde gez dolaş ye. Yumşatıyor. Kabız olayı benden sorulur )
ZeynepEceninAnnesii Zeynept duphalac evde var kızıma vermişti doktor. Ondan içeyim o zaman. Dediklerini denerim canım teşekkür ederim.