Kızlar oğlum kreşe, kızım 3. Sınıfa gidiyor. Öğretmenlerin sürekli kıyafet aldırmasından çok bıktım. Oğlum için işte yarın yeşil giysin öbür gün kırmızı giysin, işte geçen bayramdı öğretmen link attı şu kıyafet alınacak, şimdi de bu pazartesi günü için beyaz Atatürk baskılı, çarşamba günü için siyah Atatürk baskılı tişört giyilmesi isteniyor. Kızım için ayrıca baskılı kıyafet istendi. Bir sene kırmızı olsun deniyor diğer sene siyah deniyor ben gerçekten sürekli kıyafet koşturmaktan bıktım. Tamam Atamızı analım çok güzel ama sadece kıyafetle mi oluyor yani. Bizim zamanımızda hiç böyle şeyler istenmezdi biz eksik mi kaldık? Ben artık şikayet etmek istiyorum durumu olan var olmayan var. Ayrıca altına da siyah kot pantolon giyilecekmiş e bizim siyahımız yok gidip alıcaz mecbur. Nasıl şikayet edebilirim bilemiyorum ama çok sıkıcı gerçekten