sibelkilic Seryy_ vıkıng markasının pembe olanı dırek sıkıp sıcak suda beklıyorum veya makınaya atıyorum halıda koltukta heryerde kullanıyorum pahalıda degıl a 101 satılıyor
livanurvealpinannesi61 Seryy_ homm bitkisel leke çıkarıcı tek geçerim çıkmayan leke yok uzun süredir kullanıyorum
Deletedmom_289 zeynep1401 sıcak su ile ısla canım ben soğuk ve ılık su ile ıslandım hiç memnun kalmadım sıcak su ile ıslandım elimi bile yakıyordu hepsini tertemiz etmiş
24-10-2023 Deletedmom_289 kaynar suyla mı yapmak gerekiyo bende tozunu almıştım soğuk suyla baya beklettiğim halde çıkarmadı
zeynep1401 Deletedmom_289 yaa gerçekten mi denemedim normal ılık suyla deniyordum bende. Ben bu 1 bucuk litrelik olanı almıştım ama
elifbd Seryy_ baby me toz ile geceden kaynar su ile kovaya koyuyorum sabah çıkmış oluyor bazıları çıkmıyor onlara da leke çıkarıcı sıkıp hepsini makineye atıyorum leke kalmıyor
Elfruya Ben rosmandan domol sprey kullanıyorum, kreşteki yaptığı boya lekeleri dışında evde yaptığı çoğu lekeyi çıkarıyor