bebekveali Kendinizi suçlu hiss etmeyin 💜
Bence doğal, ilk çocukta o bağı hiss etmek genelde zor oluyor, insan anneliğe alışmağa çalışıyor, daha önce denemediyi bir olay. Ama ikinci çocukta annelik deneyimi olduğu için bence onu anlamak, bağ kurmak, ihtiyaclarını gidermek daha kolay. Önce kendinize şefkatle yaklaşmağa çalışın.