Sarmaları pişirdim buzluğa attım buzluktan çıkartınca ne yapmam gerekiyor kızlar erimesini mi beklemem gerekiyor yoksa erimeden buz şeklinde tencereye koyup altına çok hafif su koyup kaynatmam mı gerekiyor nasıl yapıyorsunuz ne güzel oluyor mu ilk defa yapacağım